تمــــــآم پنجـــــره مــن "خیال" توســت

لحظه هایـــ پاکــِ منو نفســـم

تمــــــآم پنجـــــره مــن "خیال" توســت

لحظه هایـــ پاکــِ منو نفســـم

آمدیم بعد از گذشت 3 ماه...

سیلام میلام پیلام شیلام

با انرژی مضاعف تشریف فرمایی نمودیم

خعلی وقت بود نیآمده بویم و اینجآ را خاک برداشته بود آمدیم گرد گیری بنماییم


جونم براتون بگه از اون وقتی که نبودم چ اتفاقایی افتاده...هوممم

کلا زیاد اتفاق خاصی نیوفتاده ولی همه چی بر وفق مراد و بسیار رضایت بخش بوده

همستر نازنینم که بدون اطلاع من بردنش تو دشت ولش کردن تا آزاد باشه

من بازم میخرم :دی ایندفعه شاید خرگوش

 

دیگه جونم براتون بگه که...

ماه رمضونهو گشنگیییییییییییییییییییی!تشنگیشم برای آقاهی گله گلاب که گرما و تو آفتاب بیرون زحمت میکشه هیییییییییییییییییییییییییی دنیآ

راستی به جن اعتقاد دارین؟؟؟ هه هه


ما نداشتیم ولی پیدا کردیم...


ی روز  ، نه ی شب طرفای ساعت دو بود زمستون

من خواب بودم آقاهیم خوابش نمیبرد داشت angry bird بازی میکرد

گوشیامونم سایلنت!

یهو صدای یه زنگ موبایل باحاااااال پیچید تو فضا که منم از خواب بیدار شدم


اول فک کردم گوشی آقامون بوده وقتی پرسیدم ازش آقاهی گفت که نهههه گوشیم سایلنته

خیلی وحشتناک بووووووووووووود!شبای زمستون معمولا سوتو کور تره وحشتناکتر بنظر میاد


آقاهی گوشیشو گذاشت کنار گرفت خوابید منم که ترکیده بودم از ترس

بعد از اون چند مورد دیگه هم پیش اومده ک ما به یقین تبدیل شده شکمون یکی دزدکی تو خونست


جنا موبایل داره!خخخخخخخخخخخخخ

فک کنم خطشون ایرانسله!فک کنننننننننننن!هاهاها


+ دیگه سعی میکنم زود زود سر بزنم


++ موکوله خشنگو دوشت دالم