تمــــــآم پنجـــــره مــن "خیال" توســت

لحظه هایـــ پاکــِ منو نفســـم

تمــــــآم پنجـــــره مــن "خیال" توســت

لحظه هایـــ پاکــِ منو نفســـم

آقاهی شاغل میشودددد.....

سلاااااااااااااام بروی همتون

خوبین بسلامتی؟


از عنوان پیداس که موضوع بحث امروز چی بیده!بههههههههله دیگه!آقاهیم رفته قاطی شاغلا قلبونس برم

دیگه صبحا پا میشه ظهرا خسسسته میاد خونه!اووووووووووووووووخیییی


اینقدم کارش سخته!همش باید سرو کله بزنه جیدرم با آقایونه ...

آقاهی مهندس ناظر پروژه های عمرانی(چون آقاهی مهندس عمرانه)

صبحا 7:30 میره ظهرا دیگه نهایتن 1:30 خونست!اینم تو این گرمای جنوب فک کن

از یکشمبه مورخ 3/2/91 آقاهی رفت سر کار

و حالا یه گاممممم به هدفمون نزدیکتر شدیم...


آقاهی میگه خیلی خوشحالم که دیگه شاغلم!حسه خوبی دارم

میگه:دوس داشتم یکم مرّد بشم واس همین رفتم سر کار

البته آقاهی خیلی مَرده ها!شکسته نفسی میفرمایند بخدا


هیچی خلاصه... منو آقاهی دیگه صبحا باهم میپاشیم!منم اصلا دلم نمیاد وقتی اون رفته سر کار تو این گرما،بگیرم بخوابم!   اَاَاَوّوّوّوّ شوخیشم زشته!

منم که جدیدا کلاس خیاطی اسم نوشتم که مدرکمو بگیرم دیگه صبحا که میپاشم یا کلاسم یا گرفتاره خیاطی و آشپزی

وقتی بر میگرده تمام کارامو بهش نشون میدم،اونم با حوصله هم حرفام گوش میکنه هم کارامو میبینه

آخه چقد تو خوبی ها؟؟صبــــــــــــــــــور و با حوصله


یه ناهاره توپم درست میکنم که آقاهی برگشت کلی بهش بچسبه

من عااااااااااااااااشق تیپه آقاهیم وقتی میره سره کار

البته مثه همیشه جذّاب و مرتب و دوس داشتنیه اما نمیدونم برام خاصّ تره انگار

اصلا لقب مهندس اندازه خودته بخدا!به جونه خودم


+آقاهی خیلی ماهی که وقتی از بیرون میای خونه اصلا بروی خودت نمیاری که خسته ای

+خعـــــــــــــلی زحمت میکشی عزیزم!منم تو خونه برات شرایطی رو سعی میکنم فراهم کنم که راحت باشی و آرامش داشته باشی

+دوست دارم هوار تا

+عکس جنیفر و تو پست آینده میذارم

+مرسی بچه ها