تمــــــآم پنجـــــره مــن "خیال" توســت

لحظه هایـــ پاکــِ منو نفســـم

تمــــــآم پنجـــــره مــن "خیال" توســت

لحظه هایـــ پاکــِ منو نفســـم

وقتی که تو کنارمی هر روز نوروز منه...

ســــلام به همــــــگی سال نو مبــــــــــارک باشــــــــــــــه


میدونم آپ عیدونم کلی دیر شده اما ایرادی نداره...عید بهتون خوش گذشت؟


خوبی آقاهی؟؟من که مثه هر سال هیچ جا نرفتم اما تموم دنیا که برم صفای کنار آقاهی بودنو نداره خدایی


حالا اومدم با کلی آرزوهای بزرگـــــــــــــــــــــــ برای هر دومون...


متاسفانه امسال این سعادتو از دس دادم که لحظه ی تحویل پیش آقاهی باشم و کلی بابتش حرص خوردم!آخه خیلی حیف شد!سالی یه بار که بیشتر نیس تحویله سال...هیــــــــــی دنیا


پارسالو بگوووووووووو!چقد کیف داد!منو آقاهی پیش هم بودیم تحویل سال... جفتمون چشم دوخته بودیم به تیوی تا شمارش معکوس برسه به این 00:00:00  اون وقت از خوشحالی ذوق مرگ شدیم!آخه اولین لحظه ی تحویل بود که پیش هم بودیم!هنوزم حسش میکنم مردِ من...


نوبتیم که باشه نوبت آرزوهاییه که برات دارم فدات شم...

خــــــــــــــــدای بزرگ که هر روز بیشتر به بزرگیت پی میبریم


آرزو دارم...

1.آقاهیه من به هر چه که دلش میخاد برسه و هممه آرزوهاش برآورده بشه


2.آقاهی همیشه سلامتو قبراق کناره منو خونوادش باشه و سایه ی مامانو باباش و مامانو بابام بالا سرمون باشه


3.ایشالا تو سال 91 طرح دو برادره اجرا بشه آقاهی نره سربازی و به هدفمون نزدیک تر بشیم


4.ایشالا تو هر تصمیمی که میگیری و هر کاری که میکنی خدا پشتو پناهت باشه و کمکت کنه مهربونم


5.من از خدا فقط خوشبختی میخام و خوشبختی تو هرچیزی که خلاصه میشه اونو بهمون بده


آمـــــــــــــــــــــین ای خدای بزرگ و مهربانم


پس نویس:


+ امسال عجب عیدیه توپی دادی آقاهی!آقاهی منو برد که خرید عیدامو بکنم!همه رو خودش خرید اووه کلی خرید کردم!دستت درد نکنه آقاهی جون


+چند وقت پیش من ناچار شدم شانسمو با پودر کیک امتحان کنم شاید درست از آب دربیاد !اما بازم نهههههه!خراب شد!آقاهی پیشنهاد داد که یه بار خودش درس کنه!منم که میدونستم کاره آقاهی خراب شدن نداره و من ضایع میشم هی مخالفت میکردم!ک در آخر دیگه زور آقاهی بیشتر بود!آقا مواد و زد بهمو گذاشت که بپزه!بعد از وقت مشخص شده رفتم دیدم بهــــــــــــله کارم دراومده!بازم به نفع آقاهی!منم اینطوری!خلاصه کلی خندیدیم!آقاهی همیشه میگه شده یه بار یه کارو درست انجام بدی؟؟؟...راس میگه!همیشه یه جاش ناقصه!ولی کیکه خیلی خوب شده!از این به بعد همیشه اون درس میکنه!میگم آقاهیم هنرمنده ها!هی بگین نه


+یه همستر خریدم سفید شیطون نااااااااز مامانی...اینقد دوسش داریم شده عینه بچمون!اسمشو گذاشتیم جنیفر جنی صداش میکنیم!وووی جیگریه من!عکسشو میذارم واستون ایشالا


اوه اوه چقد شد


من برم دیگه هه هه!آقاهی هر سال بیشتر از پارسال دوست دارم بخدافدای تو...